Terveyskeskus

Terveyskeskuksessa ruuhkaa 

Terveyskeskuksen puhelinpalvelu on viimeisen viikon aikana ollut ajoittain erittäin ruuhkainen ja takaisinsoittopalvelun soittoajat ovat ylittyneet. Ruuhkautumisen syynä ovat useat henkilökunnan sairastumiset ja palveluiden runsas kysyntä.

Tiedote 12.12.2019


Terveyskeskuksen ajanvaraus ja hoidon tarpeen arvio

Toimipisteiden yhteinen palvelunumero 019 520 4351 palvelee
ma-pe klo 8–16. Takaisinsoitto klo 15 asti.


Kiirevastaanotto Näsin toimipisteessä

Askolinintie 1, B-sisäänkäynti, pääsisäänkäynnistä oikealle.

Terveyskeskuksen kiirevastaanotolle voit tulla äkillisissä sairaustapauksissa ilman ajanvarausta.

  • maanantaista torstaihin kello 8–17
  • perjantaisin ja pyhäpäivien aattoina kello 8–16  
  • hoitajan vastaanotolle hoidon tarpeen arvioon pääset vuoronumerolla (hoitaja konsultoi tai ohjaa tarvittaessa lääkärin arvioon)

Jos olet epävarma, tarvitsetko kiireellistä hoitoa tai haluat tietoa terveyspalveluista tai hoito-ohjeita, soita terveyskeskuksen puhelinneuvontaan numeroon 019 520 4351 tai tee Omaolon oirearvio.

Omaolon oirearvio kertoo luotettavasti, vaativatko oireesi ammattilaisen hoitoa vai riittääkö itsehoito. Lue lisää Omaolosta.

Myös Terveyskirjastosta netistä www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti saat apua arviointiin, sekä omahoito-ohjeita.


Kiireetön ajanvarausvastaanotto

Omahoitolomake

Tulosta ja täytä lomake pyydettäessä ennen vastaanotolle tuloa
Omahoitolomake


Viikolla 50

Pääset kiireettömään hoitoon 42 päivässä.

Palveluumme tyytyväisiä oli marraskuussa Happy Or Not -asiakaskyselyn mukaan:

  • Näsin toimipisteessä 89 prosenttia asiakkaista
  • Kiirevastaanotolla 68 prosenttia asiakkaista
  • Piispankadun toimipisteessä 95 prosenttia asiakkaista

Kiitos kaikille vastanneille!