Ota yhteyttä
Terveyskeskuksen hoidon tarpeen arviointi ja ajanvaraus puh. 019 520 4351
Sähköinen oirearvio omaolo.fi
Hammashoidon ajanvaraus puh. 019 520 4330
Terveyskeskus
Terveyskeskuksessa ruuhkaa
Terveyskeskuksen puhelinpalvelu on viimeisen viikon aikana ollut ajoittain erittäin ruuhkainen ja takaisinsoittopalvelun soittoajat ovat ylittyneet. Ruuhkautumisen syynä ovat useat henkilökunnan sairastumiset ja palveluiden runsas kysyntä.
Terveyskeskuksen ajanvaraus ja hoidon tarpeen arvio
Toimipisteiden yhteinen palvelunumero 019 520 4351 palvelee
ma-pe klo 8–16. Takaisinsoitto klo 15 asti.
Kiirevastaanotto Näsin toimipisteessä
Askolinintie 1, B-sisäänkäynti, pääsisäänkäynnistä oikealle.
Terveyskeskuksen kiirevastaanotolle voit tulla äkillisissä sairaustapauksissa ilman ajanvarausta.
- maanantaista torstaihin kello 8–17
- perjantaisin ja pyhäpäivien aattoina kello 8–16
- hoitajan vastaanotolle hoidon tarpeen arvioon pääset vuoronumerolla (hoitaja konsultoi tai ohjaa tarvittaessa lääkärin arvioon)
Jos olet epävarma, tarvitsetko kiireellistä hoitoa tai haluat tietoa terveyspalveluista tai hoito-ohjeita, soita terveyskeskuksen puhelinneuvontaan numeroon 019 520 4351 tai tee Omaolon oirearvio.
Omaolon oirearvio kertoo luotettavasti, vaativatko oireesi ammattilaisen hoitoa vai riittääkö itsehoito. Lue lisää Omaolosta.
Myös Terveyskirjastosta netistä www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti saat apua arviointiin, sekä omahoito-ohjeita.
Kiireetön ajanvarausvastaanotto
- Näsin toimipisteessä osoitteessa Askolinintie 1 tai
- Piispankadun toimipisteessä osoitteessa Piispankatu 22.
- Ajanvaraus terveyskeskuksen palvelunumerosta puh. 019 520 4351 (Piispankadun asiointiluukku on suljettu)
Omahoitolomake
Tulosta ja täytä lomake pyydettäessä ennen vastaanotolle tuloa
Omahoitolomake
Viikolla 50
Pääset kiireettömään hoitoon 42 päivässä.
Palveluumme tyytyväisiä oli marraskuussa Happy Or Not -asiakaskyselyn mukaan:
- Näsin toimipisteessä 89 prosenttia asiakkaista
- Kiirevastaanotolla 68 prosenttia asiakkaista
- Piispankadun toimipisteessä 95 prosenttia asiakkaista
Kiitos kaikille vastanneille!