Kyläkyyti
Kyläkyyti on Porvoon alueella palveleva kutsubussi.
-
Matkahuollon Reitit ja Liput -mobiilisovellus
Voit tilata kyydin mobiilisovelluksesta.
-
044 777 7267
Voit tilata kyydin myös soittamalla, ma-pe klo 9-15. Huom! Maanantaina 11.11 alkaen soittoaika on ma-pe klo 9-12.
-
019 5414 202
Asiakaspalvelunumero ti-to klo 9.30-11. (muut asiat kuin kyytitilaukset)
Porvoossa liikennöinyt palvelulinja Passeli yhdistyy Kyläkyydin kanssa 21.10.2024
Palvelu on jatkossa nimeltään Kyläkyyti. Kyläkyyti on Porvoon alueella palveleva kutsubussi jolla pääset tilauksesta matkustamaan sellaisiin paikkoihin ja kellonaikoihin, joihin aikataulutettu linjaliikenne ei kulje.
Kyläkyyti on tärkeä osa joukkoliikennettä, joka tarjoaa joustavaa ja esteetöntä kuljetuspalvelua kaikille asiakasryhmille. Sen tavoitteena on helpottaa liikkumista sekä arkipäivisin että iltaisin, ja se palvelee kaikenikäisiä ihmisiä nuorista vanhuksiin. Kyläkyyti mahdollistaa sujuvan liikkumisen eri alueilla ja täydentää perinteistä joukkoliikennettä tarjoamalla mukautuvia reittejä ja aikatauluja.
- Askola ei jatkossa kuulu Kyläkyydin toiminta-alueeseen.
- Kyläkyydin autot ovat esteettömiä matalalattiaisia ajoneuvoja, jotka palvelevat kaikenikäisiä asiakkaita sekä arkipäivisin että arki-iltaisin.
- Kyläkyyti ajaa Porvoon alueella arkipäivisin, arki-iltaisin ja lauantaisin. Kyläkyyti ei liikennöi arkipyhinä.
Uuden Kyläkyydin liikennöintiaika ja toiminta-alue
Arkipäivisin Kyläkyyti ajaa seuraavilla alueilla klo 8.00 – 16.00 (tauko 11.30 – 12.30).
• Alue 1: Tolkkinen + Emäsalo + Hinthaara (maanantai ja torstai)
• Alue 2: Kerkkoo + Sikilä + Sannainen (keskiviikko)
• Alue 3: Epoo + Pellinki + Kråkö + Vessöö (tiistai ja perjantai)
Kaikista alueista pääsee Porvoon keskusta alueelle.
Arki-iltaisin Kyläkyyti ajaa Porvoon alueella klo 16.30–21.45 ja lauantaisin klo 10.00–14.00. Katso alla oleva kartta.
Kyytejä voi tilata tietyn alueen sisällä. Alue on rajattu 15 minuutin säteelle Porvoon linja-autoasemalta.
Kyläkyyti liikennöi seuraavilla alueilla: Tolkkinen, Hamari, Tyysteri, Kulloo, Hinthaara, Saksala, Suomenkylä, Pykälistö, Ilola, Bjurböle, Epoo, sekä osittain Sannainen, Kråkö ja Vessöö.
Kyläkyydin reitit muodostetaan automaattisesti asiakkaiden tilausten pohjalta. Kyydin voi tilata osoitteesta osoitteeseen palvelualueen sisällä joko välittömään tarpeeseen tai sovelluksen kautta maksimissaan 7 päivää ennen, tai puhelimitse enintään kaksi viikkoa ennen matkan ajankohtaa. Samaan suuntaan kulkevia matkustajia yhdistellään samoille reiteille. Kyläkyydin lähtöaika ilmoitetaan joustavasti 15 minuutin aikavälinä.
Keskusta-alueella on muutamia alueita, joilla asiakas ohjataan ensisijaisesti pienen kävelymatkan päähän niin sanotulle kyytipysäkille. Kyläkyyti on ensisijaisesti suunniteltu tarjoamaan joukkoliikennepalvelua Porvoon keskustan ulkopuolisille alueille.
Keskusta-alueen kyytipysäkit kartalla.
Kyläkyydin pysäkit sijaitsevat seuraavilla paikoilla: Kokonhalli, Albert Edelfeltin koulu, Taidetehdas (Aleksanterinaukio), Linja-autoasemalla (Laituri L), Tuomiokirkko, Kirjasto, Urheiluhalli ja Loviisantien pysäkki L.
Kyläkyydin hinta
- Kertalippu Nuori (Alle 18 v.) 4€
- Kertalippu Aikuinen (Yli 18v.) 7€
- Kertalippu Eläkeläinen ja liikuntarajoitteiset 3€
- Sarjalippu 10 matkaa (Reitit ja Liput sovellus: “Porvoo Kyläkyyti 10 matkan nuorison sarjalippu”) Nuori (Alle 18v.) 35€
- Sarjalippu 10 matkaa (Reitit ja Liput sovellus: “Porvoo Kyläkyyti 10 matkan sarjalippu, aikuinen”) Aikuinen (Yli 18v.) 60€
- Aikuisen kanssa matkustava alle 7-vuotias lapsi matkustaa ilmaiseksi
- Mahdollinen avustaja tai assistentti maksaa oman lippunsa hinnaston mukaisesti
Matkan tilaaminen Reitit ja Liput -sovelluksen avulla
Huom!
- Jos tilaat kyydin Pellingistä tai Pellinkiin, pystyy kyydin varaamaan vain puhelimitse tilausnumerosta.
- Jos tilaat kyytiä sovelluksessa, niin kartta näyttää sillä hetkellä voimassa olevan alueen. Eli jos tilaat esim. huomiselle kyytiä, niin kartta ei välttämättä näytä oikein, mutta kyydin tilaaminen onnistuu silti.
- Alle 3km matkoja ei pysty tilaaman Reitit ja Liput sovelluksen kautta. Jos matkasi jää juuri alle 3km, on kyytitilaus tehtävä soittamalla kyytitilausnumeroon.
- Tilauksen tekeminen ei välttämättä onnistu jos auto/autot jo ovat varattuja esim. toiselle ajoreitille. Kokeile hakea esim. myöhäisempää tai aikaisempaa lähtöä.
Matkahuollon Reitit ja Liput -sovelluksella voit itse tilata Kyläkyydin silloin kun sinulle sopii. Saat myös tiedon kyydin tarkasta noutoajasta. Sovelluksella voit seurata auton saapumista ja tarkistaa noutopisteen sijainnin puhelimen kartalta. Voit perua kyydin itse, mikäli lähtöön on yli tunti aikaa. Sovelluksen käyttöönotto edellyttää, että sinulla on sähköpostiosoite.
Kyläkyytiä voi käyttää myös liityntäliikenteenä bussipysäkille. Sovellus osaa automaattisesti ehdottaa Kyläkyydin ja bussireitin yhdistelmää ja sovelluksella voi ostaa Kyläkyydin ja bussilipun (mm. Matkahuolto, Onnibus, HSL) samalla kertaa.
Matkan tilaaminen puhelimitse
Tilausnumero on auki maanantai – perjantai klo 9–15. Huom! Maanantaina 11.11 alkaen soittoaika on ma-pe klo. 9-12.
- Kerro nimi ja puhelinnumero.
- Kerro lähtöpaikan ja määränpään osoitteet.
- Kerro milloin haluat lähteä ja milloin haluat olla perillä.
- Kerro kuinka monelle matkustajalle olet tilaamassa kyydin ja mitä apuvälineitä (rollaattori, pyörätuoli, lastenvaunut) on mukana.
- Kuljettaja ei voi toimia itsenäisesti matkustavien lasten tai muiden apua tarvitsevien henkilöiden avustajana tai saattajana. Jos matkustaja tarvitsee saattajan, hänet pitää myös ilmoittaa matkustajaksi tilauksessa.
- Asiakaspalvelija ilmoittaa kyydin aikaisimman mahdollisen noutoajan. Varaudu kuitenkin odottamaan kyytiä jopa 15 minuutin ajan.
- Kyydin voi tilata ositteesta osoitteeseen, ja asiakaspalvelija kertoo kyydin noutopisteen. Auto ei aina pysty hakemaan aivan oven edestä vaan voit joutua kävelemään esim. kotiovelta kadunvarteen. Kuljettaja ei voi nousta autosta saattamaan asiakasta.
- Kyyti maksetaan käteisellä, maksukortilla tai sarjalipulla autossa.
- Peru kyyti tarvittaessa hyvissä ajoin, jotta autot vapautuvat muiden käyttöön.
Löytötavarat
Löytötavarat: autoihin jääneistä tavaroita voi tiedustella puhelimitse maanantai – perjantai klo 9-15:
Palvelun järjestäminen ja Kyläkyydin käyttöehdot
Palvelun tarjoaa Porvoon kaupunki. Kutsuliikenteen tilaus- ja reititysjärjestelmän Porvoolle toimittaa Matkahuolto. Kyläkyytiä liikennöi Taxivirpi Oy 21.10.2024 alkaen.
Yleistä
Nämä käyttöehdot koskevat Kyläkyyti-liikennepalvelun (“Kyläkyyti”) käyttöä. Käyttääkseen Kyläkyyti-liikennepalvelua käyttäjän tulee lukea huolellisesti ja hyväksyä nämä Kyläkyyti-liikennepalvelun käyttöehdot ennen palvelun käyttöä.
Kyläkyyti-liikennepalvelu
Kyläkyyti kuljettaa asiakkaita määritellyn palvelualueen ja palveluaikojen puitteissa asiakkaiden tekemien tilausten pohjalta. Automaattinen reititysjärjestelmä yhdistää samaan suuntaan ja samaan aikaan kulkevia matkustajia samoille reiteille, jotta autoilla voidaan kuljettaa mahdollisimman monia asiakkaita. Matkan lähtö- ja/tai saapumisajat sekä matka-aika voivat joustavasti muuttua ilmoitettujen aikarajojen sisällä.
Kyläkyyti-liikennepalvelun järjestää Porvoon kaupunki, joka tilaa siihen tarvittavan kuljetuspalvelun asianmukaisen luvan omaavilta taksi- tai joukkoliikenneyrityksiltä.
Kyläkyydin hinta
Kyydin hinta ilmoitetaan etukäteen tilauksen yhteydessä. Kyläkyydin lippuhinnat ovat hyväksytty kaupunkikehityslautakunnassa, ja palveluntarjoaja voi muuttaa hintoja sopimuskauden aikana.
Kyläkyydin tilaaminen
Kyläkyyti tilataan etukäteen joko mobiililaitteisiin ladattavalla sovelluksella tai soittamalla asiakaspalveluun.
Kun matka tilataan ja maksetaan sovelluksella, asiakas maksaa ilmoitetun hinnan tilaamisen yhteydessä sovellukseen tallennetulla maksutavalla. Sovelluksen tarjoaja määrittelee käytettävissä olevat maksuvälineet, ja käyttäjän on hyväksyttävä kyseisen sovelluksen käyttöehdot. Maksu veloitetaan tilaushetkellä. Sovelluksen kautta tilattu matka, voi myös maksaa autoon noustessa.
Matkoja voi tilata sovelluksen kautta 7 päivää ennen matkaa, ja puhelimitse tilaamalla voi tilata matkan enintään kaksi viikkoa etukäteen.
Kun matka tilataan soittamalla asiakaspalveluun, kyyti maksetaan kuljettajalle kyytiin noustessa. Kulloinkin voimassa olevat maksutavat ja lipputuotteet ilmoitetaan Porvoon kaupungin Kyläkyyti sivuilla. Kuljettaja veloittaa voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
Asiakas vastaa siitä, että on ilmoittanut oikein noutopisteen, määränpään, halutun ajankohdan sekä matkustaja- ja apuvälinetiedot. Jos matka tilataan toiselle henkilölle, tilaajan tulee mainita matkustajan nimi tilauksen lisätiedoissa. Huomioi, että noutopiste voi sijaita lyhyen kävelymatkan päässä tilauspaikasta.
Asiakkaan noutaminen
Asiakaan tulee aina varautua olemaan ilmoitetussa noutopaikassa aikaisimpaan mahdolliseen noutoaikaan.
Kyydin alkuperäinen luvattu noutoaika ilmoitetaan sovelluksessa tilauksen tiedoissa. Arvoitu noutoaika ilmoitetaan sovelluksessa vähän ennen aikaisinta mahdollista noutoaikaa, mutta se voi muuttua eteen tai taaksepäin luvatun aikaikkunan sisällä. Kyläkyyti ei voi odottaa asiakasta, koska sen pitää pysyä muille asiakkaille luvatussa aikataulussa. Asiakas voi sen sijaan joutua odottamaan Kyläkyytiä ilmoitetun aikaikkunan verran.
Soittamalla tilanneille asiakkaille ei lähde ilmoitusta tarkentuneesta noutoajasta. Aika, joka asiakkaan täytyy varautua odottamaan, ilmoitetaan Porvoon kaupungin Kyläkyyti-sivuilla. Asiakkaan tulee ilmoittaa puhelinnumeronsa joko asiakaspalvelijalle tai tallentamalla se sovelluksessa, jotta kuljettaja voi saada hänet kiinni, mikäli noutopisteen sijainnissa on epäselvyyttä ja kuljettaja ei löydä asiakasta. Mikäli auto on paikalla ilmoitetun mukaisesti, mutta asiakas ei, eikä kuljettajalla ole asiakkaan puhelinnumeroa, kuljettaja joutuu jatkamaan matkaa ilman asiakasta eikä maksua tällöin palauteta.
Noustessaan kyytiin asiakkaan tulee ilmoittaa nimensä kuljettajalle, jotta kuljettaja pystyy kuittaamaan oikean asiakkaan kyytiin poimituksi.
Kyläkyydin peruminen ja käyttämättä jättäminen
Jos asiakas jättää sovelluksella maksamansa kyydin käyttämättä ilman perumista tai perumishetkellä aikaisimpaan noutoaikaan on alle tunti, tilauksesta veloitetaan Kyläkyydin normaali hinta korvaukseksi auton turhasta varaamisesta, mikäli kyyti on maksettu sovelluksella tilauksen yhteydessä.
Matkaketjun osana olevaa Kyläkyyti-tilausta ei voi perua. Matkaketjulla tarkoitetaan joukkoliikennelipun ja Kyläkyydin muodostamaa yhdistelmää, joka on ostettu yhdellä kertaa sovelluksella. Myös soittamalla tehdyt tilaukset tulee peruuttaa viimeistään tuntia ennen aikaisinta lähtöä, jotta autot eivät ole turhaan varattuna ja vapautuvat muiden asiakkaiden käyttöön.
Maksunpalautukset sovelluksella maksetuista kyydeistä
Maksua ei palauteta virheellisesti tilatuista matkoista. Tarjoamme täyden maksupalautuksen sovelluksella tilauksen yhteydessä maksetuista kyydeistä, jos tilattu kyyti jää ajamatta tai myöhästyy merkittävästi muusta kuin asiakkaasta johtuvasta syystä ja tästä on reklamoitu 48 tunnin sisällä Matkahuollon asiakaspalveluun.
Matkahuollon reklamaatiot ja palautteet: Matkat ja matkaliput
- p. 020 331 222
- ma-pe klo 8–16
- Puhelun hinta on pvm/mpm
Kyläkyydin nouto- ja saapumisaika ilmoitetaan tilaushetkellä aikavälinä. Kyyti katsotaan myöhästyneeksi vain, jos nouto tai saapuminen tapahtuvat näiden aikavälien jälkeen. Kyyti katsotaan merkittävästi myöhästyneeksi, mikäli nouto tai saapuminen tapahtuvat yli 10 minuuttia näiden aikavälien jälkeen. Maksua ei palauteta, mikäli nouto ja saapuminen ovat tapahtuneet näiden aikavälien sisällä tai ylitys on enintään 10 minuuttia.
Paikka pitää varata kaikille henkilöille
Kaikkien matkustajien määrä on ilmoitettava tilausta tehtäessä, myös esimerkiksi maksutta matkustavien lasten, jotta tarvittavat paikat voidaan varata autoista. Kuljettajalla on oikeus evätä kyytiin nousu lisämatkustajilta, joita ei ole ilmoitettu tilauksessa, koska auton paikat voivat olla jo varattuja muille asiakkaille.
Tilauksen matkustajamäärää ei voi tilauksen jälkeen enää muuttaa. Mikäli tätä halutaan muuttaa, pitää tilaus perua ja tehdä uusi tilaus. Kuljettaja ei voi toimia itsenäisesti matkustavien lasten tai muiden apua tarvitsevien henkilöiden avustajana tai saattajana. Jos matkustaja tarvitsee saattajan, hänet pitää myös ilmoittaa matkustajaksi tilauksessa.
Matkatavarat
Tavaroita, joita ei koskaan tule laittaa tavaratilaan ovat mm. valuutta, arvokkaat arvopaperit kuten shekit, joukkovelkakirjat tai maksumääräykset, passit, ajokortit, todistukset, korut, kannettava elektroniikka kuten kamerat, matkapuhelimet, kannettavat tietokoneet, tabletit ja muut särkyvät esineet sekä lääkkeet ja koti- ja autonavaimet.
Kaikki tavaratilassa kuljetettavat matkatavarat tulee olla pakattuna siten, että ne kestävät normaalia käsittelyä ja mahdollista siirtymistä rahtitilassa matkan aikana. Ilmoita kuljettajalle etukäteen, jos matkatavaroissasi on herkästi särkyvää tai erityisen arvokasta sisältöä. Emme kuljeta vaarallisia matkatavaroita. Varaamme oikeuden pyytää sinua avaamaan laukkusi kuljettajan tai muun yhtiön toimihenkilön tarkastusta varten sinun läsnä ollessasi, jos turvallisuussyistä sen arvioidaan olevan välttämätöntä.
Matkatavaroiden katoamisesta tai vahingoittumisesta tulee ilmoittaa ensisijaisesti liikennöitsijän puhelinpalveluun, tai Porvoon kaupungin neuvonta ja palautepalveluun. Emme korvaa hävinneitä tai rikkoutuneita matkatavaroita, jos ilmoitusta ei ole tehty. Kyläkyydin enimmäiskorvausvastuu matkatavaroiden osalta on rajattu 200 euroon.
Lasten kuljettaminen
Vanhemmat tai huoltajat ovat täydessä vastuussa alaikäisten toimista, vaikka lapsi matkustaisi ilman saattajaa. Emme voi taata, että alle 3-vuotiaalle lapselle on aina asianmukainen turvaistuin. Mikäli lapsen ikä tai koko edellyttää turvaistuinta, on sellaisen järjestäminen viime kädessä lapsen kanssa matkustavan huoltajan tai aikuisen vastuulla, ja vastuu ilman asianmukaista turvaistuinta matkustavasta lapsesta on kyseisellä aikuisella.
Apuvälineet
Rollaattorin, pyörätuolin ja lastenvaunujen kuljettaminen on mahdollista, mikäli autoissa on niille tilaa ja niille on varattu paikka tilauksen yhteydessä. Pyörätuolissa istuen ei voi matkustaa Kyläkyydissä. Ilmoita aina mukana kulkevista apuvälineistä tilauksen yhteydessä. Kyläkyyti ei tarjoa asiakkaan saattopalvelua, joten varauduthan siihen, että jos tarvitset avustajaa joko lähtö-tai saapumisosoitteessa, kuljettaja ei voi toimia avustajana.
Lemmikkieläimet
Lemmikkien kuljettaminen on mahdollista, mutta ilmoita mukanasi kulkevasta lemmikistä tilauksen lisätiedoissa kuljettajalle. Kuljettaja voi kieltäytyä kuljettamasta lemmikkejä, joiden voidaan perustellusti olettaa aiheuttavan häiriötä tai olevan vaaraksi muille matkustajille tai kuljettajalle. Kyläkyyti ei vastaa matkustajalle mahdollisesti aiheutuvista allergisista reaktioista, joita kuljetettavat tai aikaisemmin kuljetetut lemmikkieläimet voivat matkustajalle aiheuttaa.
Tupakointi ja alkoholin käyttö
Kyläkyyti-autoissa ei saa tupakoida, käyttää sähkötupakkaa eikä huumaavia aineita tai nauttia alkoholijuomia. Kuljettaja voi vaatia matkustajaa poistumaan kyydistä, jos tämä ei noudata tässä mainittua kieltoa. Huumaavien aineiden käytöstä tehdään myös ilmoitus poliisille.
Auton sotkemisesta ja vahingoittamisesta peritään korvaus
Mikäli asiakas aiheuttaa auton likaantumisen (esim. pahoinvoinnin seurauksena) tai vaurioittaa autoa, on asiakas velvollinen korvaamaan siivous- ja korjauskulut suoraan kuljetusyritykselle. Kuljettaja voi veloittaa korvauksen asiakkaalta suoraan autossa tai lähettää laskun jälkikäteen. Asiakas voi tarvittaessa olla yhteydessä Kyläkyydin asiakaspalveluun, jos korvausvaatimuksessa on epäselvyyksiä.
Ei häirintää Kyläkyydissä
Kyläkyydillä on nollatoleranssi kaikenlaisen häirinnän ja epäasiallisen käyttäytymisen suhteen. Kuljettajalla on velvollisuus poistaa kyydistä asiakas, joka häiritsee muita matkustajia tai kuljettajaa seksuaalisesti, rasistisesti tai muulla epäsopivalla tavalla, eikä kehotuksesta huolimatta välittömästi lopeta häirintää. Häirintää on käytös, jonka kohde tulkitsee häirinnäksi, loukkaavaksi tai muutoin epäasialliseksi.
Kuljettajalla on oikeus kieltäytyä ottamasta kyytiin asiakasta, joka käyttäytyy aggressiivisesti tai tavalla, jonka perusteella hänen voidaan ilmeisesti olettaa häiritsevän tai olevan vaaraksi muille matkustajille. Kuljettajalla on oikeus estää edellä kuvatulla tavalla kanssamatkustajaa häirinnyttä asiakasta poistumasta kyydistä samassa osoitteessa kuin häirinnän kohteeksi joutunut asiakas, jos kuljettajan harkinnan mukaan häirinnän kohteeksi joutuneen turvallisuus olisi muuten uhattuna.
Kyläkyyti pidättää oikeuden olla ottamatta kyytiin asiakasta, joka on aiemmin Kyläkyytiä käyttäessään syyllistynyt edellä kuvattuun häirintään eikä ole kehotuksen saatuaan lopettanut häiritsevää tai epäasiallista käyttäytymistä. Edellä kuvatuissa tilanteissa kyydistä poistetuille tai kyydistä jätetyille ei korvata maksetun kyydin hintaa.
Matkaketjut
Jos käytät Kyläkyytiä osana matkaa (esim. jatkaaksesi matkaa toisella liikennepalvelulla), varmistathan riittävän vaihtoajan kulkuvälineestä toiseen vaihtaessasi. Porvoon kaupunki rajaa korvausvastuunsa Kyläkyyti-liikennepalvelun hintaan, jos myöhästyt jatkoyhteydestä.
Vaikka pyrimme täsmällisyyteen ilmoitetuissa ajoissa, emme voi taata minuuttiaikataulua, emmekä hyvitä kyydin hintaa vähäisissä myöhästymisissä. Jos haluat varmistua, että saavut esimerkiksi linja-autopysäkille ajoissa, tee kyytitilaus asettamalla saapumisaika siten, että sinulla on hyvin aikaa siirtyä linja-autoon.
Voit myös hakea matkan toisella paikkakunnalla sijaitsevaan määränpäähän saakka, jolloin sovellus osaa valmiiksi ehdottaa Kyläkyydin ja linja-auton muodostamaa matkaketjua ja aikatauluttaa Kyläkyydin linja-auton lähtöajan mukaan. Huomioi kuitenkin, että vaihto ei ole taattu, joten lyhyen vaihtoajan matkaketjujen ostaminen on asiakkaan vastuulla ja jatkoyhteyttä ei hyvitetä, mikäli Kyläkyyti on myöhässä.
Palautteet ja reklamaatiot
Palautteet ja reklamaatiot koskien Kyläkyyti-liikennepalvelua on toimitettava Porvoon palautepalvelun tai tilaussovelluksen kautta.
Henkilötietojen käsittely
Rekisterinpitäjänä toimii kutsuliikennealustan ja tilaussovelluksen tarjoaja. Käyttääkseen Kyläkyytiä käyttäjän on hyväksyttävä kutsuliikennealustan ja tilaussovelluksen tarjoajan tietosuojaselosteen mukainen henkilötietojen käsittely.
Toistaiseksi Kyläkyydin voi tilata vain Matkahuollon Reitit ja Liput -sovelluksella tai soittamalla asiakaspalvelunumeroon. Matkahuollon Euroopan unionin tietosuoja-asetuksen (2016/679) 13 ja 14 artikloiden mukainen tietosuojaseloste on luettavissa Matkahuollon sivuilta.
Palautteet ja asiakaspalvelunumero
Asiakaspalvelunumero on auki ti-to klo 9.30-11.00. (muut asiat kuin kyytitilaukset)