Ilmoittautuminen saliryhmiin

BASIC (maanantai klo 17.00-17.55)

Perusjumppaa puistojumppafiiliksellä ja hyvällä musiikilla. Lämmittely askeltaen, lihaskunto-osuus välineillä tai ilman ja tunnin lopuksi lyhyt jäähdyttely/venyttelyt. Ohjaaja: Satu Partanen

FasciaMethod (maanantai klo 18.05-19.00)

FasciaMethod-konsepti on suomalainen liikuntatuote, jossa yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille sekä liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. Sopii kaikille, jotka haluavat tehokkaasti parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan.
Ohjaaja Mari Römpötti-Karlsson


Zumba (tiistai klo 17.00-18.00)

Zumba on hauskaa ja tehokasta. Zumba on hyvää musiikkia ja mukaansatempaavaa fiilistä. Tunti sisältää helppoja tanssiaskelia vuoroin nopeaan ja hitaaseen rytmiin. 
Ohjaaja Satu Partanen

PUMPPI (tiistai klo 18.15–19.15)

Lihaskuntotunti, jossa lihaksia vahvistetaan ja muokataan välineillä. Sopii sekä naisille että miehille. Ei askelsarjoja.
Ohjaaja: Sanna Nylund


BODYCHALLENGE (keskiviikko klo 17.00–17.55)

Tunnin alussa lyhyt nivelten mobilisointi ja alkulämmittely. Intervallityyppinen, kovasykkeinen harjoitus, joka parantaa aerobista kuntoa ja lihaskuntoa sekä polttaa rasvaa. Haasta itsesi ja tee kehostasi voimakkaampi.
Ohjaaja: Sara Smeds

KAHVAKUULA (keskiviikko klo 18.00–19.00)

Lihaskuntoharjoittelua kahvakuulalla. Vastusta tuttuihin liikkeisiin, tasapainon, koordinaation ja liikkuvuuden haastamista heilautusliikkeissä, työnnöissä, vedoissa ja pyöräytyksissä. Monipuolisella ja tehokkaalla tunnilla eri lihasryhmät toimivat samanaikaisesti. Sopii niin miehille kuin naisillekin kuntotasoon katsomatta.
Ohjaaja: Sara Smeds

BALANCE (keskiviikko klo 19.05–19.55)

Kehonhuoltotunti, jossa keskitytään syvien lihasten hallintaan, pinnallisten lihasten rentoutumiseen ja venyttelyyn sekä liikkuvuuden lisääntymiseen. Tämä rauhallinen, miellyttävä ja hyvää tekevä tunti sopii kaikille.
Ohjaaja: Mira Oras


FasciaMethod (torstai klo 17.00-18.00)

HUOM! Jumppaa ei pidetä 17.9, 8.10, 29.10, 19.11 ja 10.12.

FasciaMethod-konsepti on suomalainen liikuntatuote, jossa yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille sekä liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. Sopii kaikille, jotka haluavat tehokkaasti parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan.
Ohjaaja Mari Römpötti-Karlsson

CrossTraining (torstai klo 18.15-19.15)

Voimaa, kestävyyttä, nopeutta ja hyvää treenimieltä. Kaikki yhdellä kertaa!
Tunti sisältää helppoja, mutta tehokkaita voimaliikkeitä, ketteryys- ja kestävyysharjoitteita.
Harjoitteet tehdään aikaa vasten vaihtelevasti erilaisia treenivälineitä mm. kahvakuulia, levypainoja sekä kuminauhoja apuna käyttäen.
Monipuolinen ja tehokas tunti, jossa pääset haastamaan itseäsi monipuolisesti liikkuvuusharjoitteita unohtamatta.
Ohjaaja Enni Karhunen


YIN JOOGA (perjantai klo 18.00-19.00)

Yin jooga on joogan rauhallinen ja lempeä harjoittelumuoto. Asennoissa pysytään pitkään tarkoituksena edesauttaa kehon elastisuutta. Mukaan lämmintä vaatetta ja villasukat.
Ohjaaja Isabella Törner