Ilmoittautuminen saliryhmiin

Huom!
Ilmoittautuminen syksyn ryhmiin on mahdollista seuraavasti:

  • viikoille 35-39 maanantaina 19.8.19 klo 12 alkaen
  • viikoille 40-44 maanantaina 23.9.19 klo 12 alkaen
  • viikoille 45-50 maanantaina 28.10.19 klo 12 alkaen

BASIC (maanantai klo 17.00-17.55)

Perusjumppaa puistojumppafiiliksellä ja hyvällä musiikilla. Lämmittely askeltaen, lihaskunto-osuus välineillä tai ilman ja tunnin lopuksi lyhyt jäähdyttely/venyttelyt. Ohjaaja: Satu Partanen

FasciaMethod (maanantai klo 18.05-19.00)

FasciaMethod-konsepti on suomalainen liikuntatuote, jossa yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille sekä liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. Sopii kaikille, jotka haluavat tehokkaasti parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan.
Ohjaaja Mari Römpötti-Karlsson

Huom! FasciaMethod alkaa vasta ma 2.9.


BALANCE (tiistai klo 17.15–18.05)

Kehonhuoltotunti, jossa keskitytään syvien lihasten hallintaan, pinnallisten lihasten rentoutumiseen ja venyttelyyn sekä liikkuvuuden lisääntymiseen. Tämä rauhallinen, miellyttävä ja hyvää tekevä tunti sopii kaikille. Ohjaaja: Mira Oras

PILATESFUNC (tiistai klo 18.15-19.15)

Pilatesfunc-konseptitunnilla treeni on tehokasta ja monipuolista. Liikkeet ja sarjat perustuvat Pilatekseen ja tunnin ydintehtävä on keskittyä kehon syviin lihaksiin. Tunnilla tehdään monipuolisesti koko kehoa vahvistavia liikkeitä. Tärkeää tunnilla on liikkumisen lisäksi hauskuus ja ilo. PILATESFUNC-tunnilla löydät keskivartalosi syvät lihakset - there is  in da house!
Ohjaaja: Erimover


BODYCHALLENGE (keskiviikko klo 17.00–18.00)

Tunnin alussa lyhyt nivelten mobilisointi ja alkulämmittely. Intervallityyppinen, kovasykkeinen harjoitus, joka parantaa aerobista kuntoa ja lihaskuntoa sekä polttaa rasvaa. Haasta itsesi ja tee kehostasi voimakkaampi. Ohjaaja: Päivi Raatikainen

KAHVAKUULA (keskiviikko klo 18.00–19.00)

Lihaskuntoharjoittelua kahvakuulalla. Vastusta tuttuihin liikkeisiin, tasapainon, koordinaation ja liikkuvuuden haastamista heilautusliikkeissä, työnnöissä, vedoissa ja pyöräytyksissä. Monipuolisella ja tehokkaalla tunnilla eri lihasryhmät toimivat samanaikaisesti. Sopii niin miehille kuin naisillekin kuntotasoon katsomatta. Ohjaaja: Päivi Raatikainen

YOGAFUNC (keskiviikko klo 19.15-20.15)

Hauska joogafitnesstunti. Se on musiikkiin tehtävää joogaa, perustuen perinteisiin jooga-tekniikkoihin. Tunnin jälkeen tulet huomaamaan että liikkuvuutesi ja tasapainosi ovat parantuneet, energisyytesi on lisääntynyt ja olet saavuttanut hiukan mielenrauhaa. YOGAFUNC on fyysinen harjoitus ja on erinomainen osa voimaharjoittelua. Ohjaaja: Erimover

KAHVAKUULA (torstai klo 17.00–18.00)

Lihaskuntoharjoittelua kahvakuulalla. Vastusta tuttuihin liikkeisiin, tasapainon, koordinaation ja liikkuvuuden haastamista heilautusliikkeissä, työnnöissä, vedoissa ja pyöräytyksissä. Monipuolisella ja tehokkaalla tunnilla eri lihasryhmät toimivat samanaikaisesti. Sopii niin miehille kuin naisillekin kuntotasoon katsomatta. Ohjaaja Kati Nikkanen

PUMPPI (torstai klo 18.15–19.15)

Lihaskuntotunti, jossa lihaksia vahvistetaan ja muokataan välineillä. Sopii sekä naisille että miehille. Ei askelsarjoja. Ohjaaja: Sanna Nylund


YIN JOOGA (perjantai klo 19.30–20.30)

Yin jooga on joogan rauhallinen ja lempeä harjoittelumuoto. Siinä ei muiden joogamuotojen tavoin aktivoida lihaksia vaan päinvastoin pyritään lihaksia rentouttamalla avaamaan sidekudosta sekä vahvistamaan niveliä ja luustoa. Vaikutusalueita ovat erityisesti selkärangan ja lantion alue. Mukaan lämmintä vaatetta ja villasukat.
Ohjaaja Isabella Törner