Ilmoittautuminen saliryhmiin

Basic (maanantai klo 17.00–18.00)

Perusjumppaa puistojumppafiiliksellä ja hyvällä musiikilla. Lämmittely askeltaen, lihaskunto-osuus välineillä tai ilman ja tunnin lopuksi lyhyt jäähdyttely/venyttelyt. Ohjaaja Satu Partanen.

Tämä sisältö ei näy, sillä evästeiden käyttöä ei ole hyväksytty.

Pumppi (maanantai klo 18.15–19.15)

Lihaskuntotunti, jossa lihaksia vahvistetaan ja muokataan välineillä. Sopii sekä naisille että miehille. Ei askelsarjoja.
Ohjaaja Sanna Nylund

Zumba (tiistai klo 17.00–17.55)

Zumba on hauskaa ja tehokasta. Zumba on hyvää musiikkia ja mukaansatempaavaa fiilistä. Tunti sisältää helppoja tanssiaskelia vuoroin nopeaan ja hitaaseen rytmiin. 
Ohjaaja Satu Partanen.

FasciaMethod (tiistai klo 18.05–19.00)

FasciaMethod on Suomessa kehitetty liikuntamuoto, jossa yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille sekä liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. Sopii kaikille, jotka haluavat tehokkaasti parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan.
Ohjaaja Mari Römpötti-Karlsson.

Huom! Jumppaa ei pidetä joka viikko.

BodyChallenge (keskiviikko klo 17.00–17.50)

Tunnin alussa lyhyt nivelten mobilisointi ja alkulämmittely. Intervallityyppinen, kovasykkeinen harjoitus, joka parantaa aerobista kuntoa ja lihaskuntoa sekä polttaa rasvaa. Haasta itsesi ja tee kehostasi voimakkaampi.
Ohjaaja Tarja Paanola.

Kahvakuula (keskiviikko klo 18.00–19.00)

Lihaskuntoharjoittelua kahvakuulalla. Vastusta tuttuihin liikkeisiin, tasapainon, koordinaation ja liikkuvuuden haastamista heilautusliikkeissä, työnnöissä, vedoissa ja pyöräytyksissä. Monipuolisella ja tehokkaalla tunnilla eri lihasryhmät toimivat samanaikaisesti. Sopii niin miehille kuin naisille kuntotasoon katsomatta.
Ohjaaja Tarja Paanola.

Balance (keskiviikko klo 19.05–19.55)

Huom! 8.9. alkaen tunti alkaa klo 19.15.

Kehonhuoltotunti, jossa keskitytään syvien lihasten hallintaan, pinnallisten lihasten rentoutumiseen ja venyttelyyn sekä liikkuvuuden lisääntymiseen. Tämä rauhallinen, miellyttävä ja hyvää tekevä tunti sopii kaikille.
Ohjaaja Mira Oras.


FasciaMethod (torstai klo 17.00–18.00)

FasciaMethod on Suomessa kehitetty liikuntamuoto, jossa yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille sekä liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. Sopii kaikille, jotka haluavat tehokkaasti parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan.
Ohjaaja Mari Römpötti-Karlsson.

CrossTraining (torstai klo 18.15–19.15)

Voimaa, kestävyyttä, nopeutta ja hyvää treenimieltä. Kaikki yhdellä kertaa!
Tunti sisältää helppoja, mutta tehokkaita voimaliikkeitä, ketteryys- ja kestävyysharjoitteita.
Harjoitteet tehdään aikaa vasten vaihtelevasti erilaisia treenivälineitä mm. kahvakuulia, levypainoja sekä kuminauhoja apuna käyttäen. Monipuolinen ja tehokas tunti, jossa pääset haastamaan itseäsi monipuolisesti liikkuvuusharjoitteita unohtamatta.
Ohjaaja Enni Karhunen.


Yin Jooga (perjantai klo 18.00–19.00)

Huom! Yin jooga-ryhmää ei pystytä aloittamaan syksyllä-21.

Yin jooga on joogan rauhallinen ja lempeä harjoittelumuoto. Asennoissa pysytään pitkään tarkoituksena edesauttaa kehon elastisuutta. Mukaan lämmintä vaatetta ja villasukat.


Powercore (lauantai klo 11.00-12.00)

Aloita viikonloppu tällä tehokkaalla hyvän fiiliksen jumpalla.
Tunnin alussa lämmittely helpolla askelluksella. Lihaskunto-osuus painottuu core-alueeseen, jota harjoitetaan monipuolisilla lihaskuntoliikkeillä sekä oman kehon painolla että välineillä. Tunnin lopuksi venyttelyt.
Ohjaaja Minna Penttinen