Siirry sisältöön

Saliryhmät

Balance

Kehonhuoltotunti, jossa keskitytään syvien lihasten hallintaan, pinnallisten lihasten rentoutumiseen ja venyttelyyn sekä liikkuvuuden lisääntymiseen. Tämä rauhallinen, miellyttävä ja hyvää tekevä tunti sopii kaikille. Ohjaaja Mira Oras

Basic

Perusjumppaa puistojumppafiiliksellä ja hyvällä musiikilla. Lämmittely askeltaen, lihaskunto-osuus välineillä tai ilman ja tunnin lopuksi lyhyt jäähdyttely/venyttelyt. Ohjaaja Satu Partanen

FasciaMethod

FasciaMethod-konsepti on suomalainen liikuntatuote, jossa yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille sekä liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. FasciaMethod sopii kaikille, jotka haluavat tehokkaasti parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan. Ohjaaja Kati Nikkanen

Fit`n Fun

Polta rasvaa ja vahvista kehoa monipuolisesti. Tunti sisältää alkulämmittelyn ja loppuvenyttelyn lisäksi vaihtelevasti helppoja askelsarjoja ja liikeyhdistelmiä, lihaskunto-osuuden ja aerobista kestävyyttä parantavia harjoituksia. Treenataan vaihtelevasti sekä välineillä että oman kehon painolla ja annetaan musiikin viedä mennessään. Hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja Vivian Seunavaara

Kahvakuula

Lihaskuntoharjoittelua kahvakuulalla. Vastusta tuttuihin liikkeisiin, tasapainon, koordinaation ja liikkuvuuden haastamista m, työnnöissä, vedoissa ja pyöräytyksissä. Monipuolisella ja tehokkaalla tunnilla eri lihasryhmät toimivat samanaikaisesti. Sopii niin miehille kuin naisillekin kuntotasoon katsomatta. Ohjaaja Tarja Paanola

PowerCore

Aloita viikonloppu tällä tehokkaalla hyvän fiiliksen jumpalla. Tunnin alussa lämmittely helpolla askelluksella. Lihaskunto-osuus painottuu core-alueeseen, jota harjoitetaan monipuolisilla lihaskuntoliikkeillä sekä oman kehon painolla että välineillä. Tunnin lopuksi venyttelyt. Ohjaaja Minna Penttinen

Pumppi

Lihaskuntotunti, jossa lihaksia vahvistetaan ja muokataan välineillä. Sopii sekä naisille että miehille. Ei askelsarjoja. Ohjaaja Sanna Nylund

Strong
Strong by Zumba-tunti on tanssiin perustuva aerobinen treeni, johon on yhdistetty voima- ja intervalliharjoittelua. Haasta kehoasi vahvistumaan. Tunti ei sisällä vaikeita askelsarjoja, kyseessä ei siis ole tanssitunti. Ohjaaja Satu Partanen

VahvaKeho
Tunti, jossa edistetään tuki- ja liikuntaelimistön kuntoa. Tunti sisältää dynaamisia liikkuvuusharjoitteita, joilla avataan ja vetreytetään kehoa. Tunnilla keskitytään myös ryhdin parantamiseen sekä selkä- ja vatsalihasten vahvistamiseen. Samalla harjoitteet parantavat myös koordinaatiota, kehonhallintaa sekä tasapainoa. Tunti sopii kaikille, jotka haluavat vahvan ja toimivan kehon. Ohjaaja Tarja Paanola

Zumba

Zumba on hauskaa ja tehokasta. Zumba on hyvää musiikkia ja mukaansatempaavaa fiilistä. Tunti sisältää helppoja tanssiaskeleita vuoroin nopeaan ja hitaaseen rytmiin. Ohjaaja Satu Partanen

Allasryhmät

AquaCircuit

Matalassa tai syvässä vedessä tehtävä, tehokas kuntopiiriharjoitus. Yhteisen alkulämmittelyn jälkeen lihaskunto-liikkeitä välineillä tai ilman, pisteestä pisteeseen edeten. Tunnin rasitustasoa on helppo säädellä oman mielen mukaiseksi. Ohjaaja Kati Nikkanen

AquaDeep

Tehokas, hauska sekä keskivartaloa että kehonhallintaa haastava tunti syvässä vedessä ilman pohjakosketusta. Jumpassa käytetään juoksuvyötä ja myös erilaisia välineitä tuomaan vaihtelua. Ohjaaja Vivian Seunavaara

AquaSplash

Vaihteleva ja mukavan reipas tunti veden vastusta hyväksi käyttäen. Vedessä liikkuminen on tehokkuutensa lisäksi myös erittäin nivelystävällistä. Tunti sopii kaikille. Ohjaaja Enni Karhunen

AquaPulse

Sykettä nostattava vesitunti. Tehokasta intervallitreeniä, jossa sykkeen kohotus- ja lihaskunto-osiot vuorottelevat. Ohjaaja Satu Partanen