Siirry sisältöön

Saliryhmät

Basic

Perusjumppaa puistojumppafiiliksellä ja hyvällä musiikilla. Lämmittely askeltaen, lihaskunto-osuus välineillä tai ilman ja tunnin lopuksi lyhyt jäähdyttely/venyttelyt. Ohjaaja Satu Partanen

Balance

Kehonhuoltotunti, jossa keskitytään syvien lihasten hallintaan, pinnallisten lihasten rentoutu-miseen ja venyttelyyn sekä liikkuvuuden lisääntymiseen. Tämä rauhallinen, miellyttävä ja hyvää tekevä tunti sopii kaikille. Ohjaaja Mira Oras

BodyChallenge

Tunnin alussa lyhyt nivelten mobilisointi ja alkulämmittely. Intervallityyppinen, kovasyk-keinen harjoitus, joka parantaa aerobista kuntoa ja lihaskuntoa sekä polttaa rasvaa. Haasta itsesi ja tee kehostasi voimakkaampi. Ohjaaja Tarja Paanola

CrossTraining

Voimaa, kestävyyttä, nopeutta ja hyvää treenimieltä. Kaikki yhdellä kertaa! Tunti sisältää helppoja, mutta tehokkaita voimaliikkeitä, ketteryys- ja kestävyysharjoitteita. Harjoitteet tehdään aikaa vasten vaihtelevasti erilaisia treenivälineitä mm. kahvakuulia, levypainoja sekä kuminauhoja apuna käyttäen. Monipuolinen ja tehokas tunti, jossa pääset haastamaan itseäsi monipuolisesti liikkuvuusharjoitteita unohtamatta. Ohjaaja Enni Karhunen

FasciaMethod

FasciaMethod-konsepti on suomalainen liikuntatuote, jossa yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille sekä liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. FasciaMethod sopii kaikille, jotka haluavat tehokkaasti parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan. Ohjaaja Mari Römpötti-Karlsson

Kahvakuula

Lihaskuntoharjoittelua kahvakuulalla. Vastusta tuttuihin liikkeisiin, tasapainon, koordinaation ja liikkuvuuden haastamista m, työnnöissä, vedoissa ja pyöräytyksissä. Monipuolisella ja tehokkaalla tunnilla eri lihasryhmät toimivat samanaikaisesti. Sopii niin miehille kuin naisillekin kuntotasoon katsomatta. Ohjaaja Tarja Paanola

PowerCore

Aloita viikonloppu tällä tehokkaalla hyvän fiiliksen jumpalla. Tunnin alussa lämmittely helpolla askelluksella. Lihaskunto-osuus painottuu core-alueeseen, jota harjoitetaan monipuolisilla lihaskuntoliikkeillä sekä oman kehon painolla että välineillä. Tunnin lopuksi venyttelyt. Ohjaaja Minna Penttinen

Pumppi

Lihaskuntotunti, jossa lihaksia vahvistetaan ja muokataan välineillä. Sopii sekä naisille että miehille. Ei askelsarjoja. Ohjaaja Sanna Nylund

Strong/strong nation

Kokonaisvaltainen treenitunti, jossa haastetaan koko keho. Hiit-treeni ja musiikki yhdistyy tunnilla mukaansatempaisevalla tavalla. Musiikki on tunnin suola: sen rytmissä liikutaan ja se saa meidät treenaamaan kovemmin.
Saat vahvemman, nopeamman ja joustavamman kehon ja lisääntyneen rasvanpolton myös suorituksen jälkeen.
HUOM! Tunti ei ole tanssitunti. Sopii myös miehille. Ohjaaja Satu Partanen.

Zumba

Zumba on hauskaa ja tehokasta. Zumba on hyvää musiikkia ja mukaansatempaavaa fiilistä. Tunti sisältää helppoja tanssiaskeleita vuoroin nopeaan ja hitaaseen rytmiin. Ohjaaja Satu Partanen

Allasryhmät

AquaCircuit

Matalassa tai syvässä vedessä tehtävä, tehokas kuntopiiriharjoitus. Yhteisen alkulämmittelyn jälkeen lihaskunto-liikkeitä välineillä tai ilman, pisteestä pisteeseen edeten. Tunnin rasitustasoa on helppo säädellä oman mielen mukaiseksi. Ohjaaja Mari Römpötti-Karlsson

AquaDeep

Hyppyaltaassa ilman pohjakosketusta tapahtuva jumppa. Harjoittelussa käytetään ns. juok-suvyötä. Tunti sisältää myös vesijuoksutreeniä eri tekniikoilla. Ohjaaja Katariina Laine

AquaSplash

Vaihteleva ja mukavan reipas tunti veden vastusta hyväksi käyttäen. Vedessä liikkuminen on tehokkuutensa lisäksi myös erittäin nivelystävällistä. Tunti sopii kaikille. Ohjaaja Sara Smeds

AquaPulse

Sykettä nostattava vesitunti. Tehokasta intervallitreeniä, jossa sykkeen kohotus- ja lihaskunto-osiot vuorottelevat. Tunnin teema vaihtuva (ilman välineitä, välineiden kanssa ja kiertoharjoittelu). Ohjaaja Satu Partanen