Siirry sisältöön

Löydät tältä sivulta linkkejä Porvoon kaupungin digitaalisiin palveluihin ja ohjeita niiden käyttöön.

ePorvoo – asioi sähköisesti

Kaupungin sähköiset asiointipalvelut on koottu ePorvoo-palveluun, jossa voit muun muassa

  • antaa palautetta nimettömästi,
  • selata muiden antamaa nimetöntä palautetta,
  • kysyä neuvoa palveluihin liittyen,
  • tehdä hakemuksia,
  • selailla luottamuselinten pöytäkirjoja ja esityslistoja ja
  • löytää tietoa esimerkiksi koulutuksesta ja varhaiskasvatuksesta.

Osa palveluista vaatii kirjautumista vahvalla tunnistautumisella.

Porvoon kaupungin palvelujen lisäksi löydät ePorvoosta Porvoon veden, ympäristöterveydenhuollon ja Porvoon Energian sähköisiä palveluita.

Neuvoja ja apua

Tarvitsetko apua digitaalisten palvelujen käyttöön?

Digituki-sivulta löydät kootusti tietoa digitaalisten palvelujen käytöstä sekä vinkkejä miten voit kehittää omia taitojasi.

Voit myös varata ajan kaupungin palvelupiste Kompassin digineuvontaan, jossa palveluneuvoja auttaa sinua hoitamaan asiasi digitaalisesti.

ENTER ry järjestää erityisesti senioreille kohdistettua digiopastusta sekä etä- että lähiopastuksena.

Kunta-Kati on kaupungin virtuaalinen asiakaspalvelija, jolta voit kysyä kaupungin palveluista. Aloita keskustelu klikkaamalla sivun oikeassa reunassa olevaa Kunta-Katin kuvaa. Jos tekoälyä hyödyntävä Kunta-Kati ei osaa vastata kysymykseesi, sinut ohjataan asiakaspalvelijalle (maanantaista perjantaihin kello 9–15).

Digiohjelma 2024–2026

Kaupungin digitaalisten palveluiden kehittämistä ohjaa digiohjelma. Digiohjelman kolme teemaa ovat:

  • palvella asiakkaita kattavasti ihmislähtöisillä sähköisillä palveluilla,
  • hyödyntää digitalisoitumista päivittäisten ilmastotekojen toteuttamiseksi ja
  • ketteröittää ja automatisoida toimintaa hyödyllisempään ajankäyttöön.

Tutustu tarkemmin ohjelman sisältöön lataamalla digiohjelma alla olevasta linkistä!