Siirry sisältöön

Kaupunginhallituksen päätökset 28.6.2021

Sannäs skola, urakoitsijan valinta, korjausrakentamisen ja pihan perusparannuksen urakka Kaupunginhallitus päätti yksimielisesti, että Sannäs skolan korjausrakentamisen ja pihan perusparannuksen urakan toteuttajaksi valitaan kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen jättänyt PorvoonPaalurakenne Oy hintaan 1 498 000 euroa (alv 0 %). Hankintamenettely oli avoin. Määräaikaan mennessä saapui kaksi tarjousta. Tarjousten vertailuperusteena oli kokonaistaloudellinen edullisuus, jossa hinnan painoarvo oli 100 %. […]

Tarjouskilpailua padel-hallin rakentamiseksi muutetaan

Porvoon kaupungin käynnissä olevaa kilpailutusta Kokonniemeen sijoittuvan padel-hallin rakentamiseksi laajennetaan siten, että alueelle on mahdollista sijoittaa padelin lisäksi tiloja muille mailapeleille sekä muita liikuntatiloja. Noin 6500 m2 suuruinen alue sijaitsee Uusimaa-areenan eteläpuolella ja sen maksimirakennusoikeus on 8500 m2. Nyt on myös mahdollista vuokrata vain osa alueesta. Kilpailutusta on jatkettu elokuun loppuun saakka. − Kokonniemen urheilukeskuksen […]

Porvoon veden vesipostien ja -pisteiden käyttö

Porvoon vesi suunnittelee vedenmyyntipistettä missä esim. yritykset voivat tulevaisuudessa hakea vettä. Tällä hetkellä monet ovat käyttäneet epävirallisia vesiposteja mistä ovat hakeneet vettä. Porvoon vesi on nyt lukinnut kaikki isot vesipostit, jotta vedenhaku olisi hallitumpaa eikä aiheuttaisi vedenlaatuhäiriöitä verkostossa. Vesiposti osoitteessa Mestarintie 2 pidetään kuitenkin toistaiseksi auki. Mestarintiellä on sekä isompi vesiposti mistä voi hakea vettä […]

Porvoon veden asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

Vesihuollon asiakastyytyväisyystutkimus toteutettiin aikavälillä 27.4. – 9.5.2021. Tutkimuksen sähköpostikutsun saaneista 2629 asiakkaasta 726 vastasi kyselyyn ja vastausaktiivisuus oli 27,6 %. Tutkimuksen tulosten mukaan kokonaisarvosanaksi vesi- ja viemärihuollosta oli 4,2 (asteikolla 1-5) mikä on todella hieno arvosana. Tutkimuksessa tiedusteltiin myös tekstiviestitiedottamisen hyödyllisyydestä häiriötilanteissa. Asteikolla 4-10 palvelu sai arvosanan 9,02. Tulosten mukaisesti asukkaat kokee kyseisen palvelun todella […]